2015年2月16日 星期一

薑汁黑糖年糕






























擁有充滿煮意的細胞, 好明顯係遺傳自很愛煮嘅媽媽 , 中式賀年糕點, 從少都是由媽媽包辦, 年糕,蘿蔔糕, 馬碲糕自己都極少參與 , 上星期跟她玩過幾次油器後 , 引發我煮癮起 , 左思右想後決心今年也要獻出我嘅第一次, 我揀濃濃嘅薑汁配焦香嘅黑糖 , 來做我新年第一糕 . 家姐話第一糕只可成功不許失敗,意頭喎 !嚇得我心慌慌,差少少蒸濃煲









































薑汁黑糖年糕

糯米粉.....................450g
粘米粉......................50g
澄麵..........................50g
黑糖..........................380g ( 黑糖 250g 唔夠我用了蔗糖130g 兩溝)
水..............................190g
椰子油......................40g ( 其他油都得)

薑汁材料

薑汁..........................340g
水.............................. 140g
































  1.    薑清洗後切角連皮放入高速攪拌機打成蓉隔渣, 薑汁留用
  2.    粉類先混合,用薑汁和水搓成粉團備用 ( 水量自己預, 有淨我倒了去煮糖 )
  3.    椰子油煮至糖溶 , 取少量粉團放入盆中, 倒入糖漿開稀,
       重複動作, 加粉圑加糖漿拌勻 , 最後變成稀漿再過篩
  4.    蒸盆上薄油 , 倒入粉漿中火蒸熟2小時左右






沒有留言:

張貼留言